Newsletter
 

Rezerwacja

 
Zarezerwuj swój pobyt
Rezerwuj on-line
Pobyt we Dwoje w SPA
Zapraszamy do spędzenia kilku chwil z najbliższą osobą w atmosferze harmonii i luksusu w Manor House...
Relaks i Energia w SPA
Wybierz jeden z pobytów SPA w Manor House i napełnij się pozytywną energią...
Szkoła Hippiki i SPA
W Stajni Manor House początkujący i zaawansowani jeźdźcy znajdą ofertę dla siebie...
Zobacz wszystkie oferty
 

Zwierzęta w hotelu

 

Hotel Manor House SPA kocha i akceptuje zwierzęta.

Regulamin przyjmowania zwierząt w Hotelu Manor House SPA ****/*****

  1. Hotel przyjmuje zwierzęta domowe za dodatkową opłatą, wykazaną w cenniku. Zakwaterowanie Gości ze zwierzętami możliwe jest jedynie w wyznaczonych pokojach XIX w. Stajni Platera. Podstawowym warunkiem przyjęcia pod nasz dach czworonoga jest zgłoszenie przyjazdu Gości ze zwierzęciem w momencie rezerwacji. Nieuprzedzeni o towarzyszących Gościom zwierzętach możemy nie zapewnić wolnego pokoju i nie wyrazić zgody na pobyt zwierzęcia.
  2. Do hotelu przyjmowane są zwierzęta zdrowe (bierze się również pod uwagę temperament oraz wytresowanie zwierzęcia), wypielęgnowane, czyste, posiadające książeczki zdrowia (aktualne szczepienie i odrobaczenie).
  3. Wszelkie szkody wyrządzone przez zwierzę w mieniu hotelu, bądź w mieniu innych Gości, będą wyceniane przez dyrekcję hotelu, a jej kosztami zostaną obciążeni właściciele zwierzęcia.
  4. W miejscach ogólnodostępnych właściciel ma obowiązek trzymania zwierzęcia na smyczy oraz w kagańcu (w przypadku psów).
  5. Zabrania się wprowadzania zwierząt do punktów gastronomicznych, rekreacyjnych, strefy SPA.
  6. Właściciele psów muszą posiadać posłanie. Właściciele kotów kuwetę z piaskiem, którą winni opróżniać do plastikowej torby wyrzucanej do pojemnika, wskazanego przez pracownika hotelu.
  7. Na terenie oraz w otoczeniu hotelu właściciel jest obowiązany każdorazowo sprzątać odchody pozostawione przez swoje zwierzę. Na życzenie Gości personel udostępni bezpłatne jednorazowe torby na odchody.
  8. Jeżeli pościel w pokoju, w którym przebywa zwierzę będzie przez nie zabrudzona, właściciel obciążony zostanie kosztami dodatkowych usług pralniczych. Uszkodzenie zaś pościeli, bądź wyposażenia hotelu zobowiązuje właściciela zwierzęcia do pokrycia kosztów odkupienia całego kompletu pościeli (wyposażenia).
  9. Właściciele są odpowiedzialni za zachowanie przez swoje zwierzęta ciszy w hotelu i nie zakłócanie spokoju innym Gościom. W przypadku powtarzających się kilkakrotnie skarg ze strony innych Gości bądź personelu, hotel zastrzega sobie prawo do prośby o usunięcia zwierzęcia z hotelu. Hotel zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przyjęcia zwierzęcia, jeżeli pupil jest zwierzęciem zakwalifikowanym do ras agresywnych (pitbull, rottweiler, doberman, dog, owczarek, amstaf, buldog).
  10. Żadne ze zwierząt nie powinno być pozostawione samo w pokoju, jeśli w tym czasie może zakłócać spokój innych Gości. W przypadku, gdy pracownicy hotelu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie hotelu, bądź może spowodować zagrożenie dla siebie lub innych Gości, Dyrekcja Hotelu będzie starała się skontaktować z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt nie będzie możliwy, hotel zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do pokoju Gościa, również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z hotelu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych zdarzeń pokrywa właściciel zwierzęcia.