Newsletter
 

Rezerwacja

 
Zarezerwuj swój pobyt
Rezerwuj on-line
Pobyt we Dwoje w SPA
Zapraszamy do spędzenia kilku chwil z najbliższą osobą w atmosferze harmonii i luksusu w Manor House...
Relaks i Energia w SPA
Wybierz jeden z pobytów SPA w Manor House i napełnij się pozytywną energią...
Szkoła Hippiki i SPA
W Stajni Manor House początkujący i zaawansowani jeźdźcy znajdą ofertę dla siebie...
Zobacz wszystkie oferty
 

Złoty Standard w Obsłudze Gościa

 

Wyróżnienie "Złoty Standard w Obsłudze Gościa" dla Manor House Spa

Prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest firmom spełniającym wymagania dotyczące wysokiego poziomu jakości obsługi. Celem Projektu Złoty Standard w Obsłudze Gościa jest wdrażanie innowacji i dyfuzji dobrych praktyk w hotelarstwie i gastronomii poprzez audyt oraz doradztwo i certyfikację jakości świadczonych usług potwierdzającą wysoki standard obsługi klienta. Projekt ma za zadanie podniesienie świadomości menedżerów w branży hotelarskiej poprzez budowanie i prezentowanie bazy najlepszych praktyk branżowych. Promocji obiektów hotelarskich spełniających najwyższe wymagania obsługi Klienta patronuje Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego.