Hotel Manor House SPA**** - Pałac Odrowążów*****, Chlewiska
ZŁOTY STANDARD W OBSŁUDZE GOŚCIA

ZŁOTY STANDARD W OBSŁUDZE GOŚCIA

Przyjazd
Wyjazd
01 lipca 2018

Wyróżnienie "Złoty Standard w Obsłudze Klienta" przyznawane jest firmom spełniającym wymagania dotyczące wysokiego poziomu jakości obsługi.

Manor House SPA otrzymał bardzo prestiżowe wyróżnienie – Złoty Standard w Obsłudze Gościa.

Tym wyjątkowym tytułem nagradzane są firmy, które odznaczają się najwyższym poziomem jakości obsługi klienta. Elementami Filozofii, jaką podąża Złoty Standard w Obsłudze Klienta, są innowacje oraz dobre praktyki w hotelarstwie i gastronomii. Bardzo istotną kwestią jest również audyt i certyfikacja jakości usług, dzięki której można ocenić działanie poszczególnych hoteli.

Celem projektu jest zebranie informacji o najlepszych praktykach w branży i przedstawienie ich menedżerom hoteli. Dzięki temu poziom usług stale rośnie. Promocja tych wyjątkowych obiektów odbywa się pod patronatem Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. To sprawia, że konsumenci mogą być pewni, o wyborze obiektów, które wyróżniają się na skalę całego kraju.

mobile nav bg
Zobacz na mapie
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij